آهنگ جدید سینا پارسیان به نام همسایه

تبلیغات

آهنگ جدید سینا پارسیان به نام همسایه

متن آهنگ همسایه سینا پارسیان
همسایه ی دیوار به دیوارم خوابیدی و من هنوز بیدارم ♪♪
تو ماه سپیدی که نمی تابی من ابر سیاهم که نمیبارم ♪♪
بی ربط ترین آدم دنیامی مربوط ترین عاشق چشماتم ♪♪
من عاشقتم منی که معمولا از آدم بی عاطفه بیذارم ♪♪


از خونه من تا تو چقدر راهه دیوار من انقد کوتاهه ♪♪
انقد که وقتی که تو خوابیدی معلومه که من هنوز بیدارم ♪♪
تو نقطه پیوند شب و روزی خوش میبری و خوب نمیدوزی ♪♪
روزم به شبم دوخته شد با عشق تا صبح بهم پلک نمیذارم ♪♪

https://musicdel.ir/single-tracks/1703/





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.